OGÓLNE WARUNKI WSPÓŁPRACY SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.B2B.ATTIPAS.PL
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Sklep www.b2b.attipas.pl działa na zasadach określonych w Ogólnych Warunkach
Współpracy sklepu internetowego b2b.attipas.pl (dalej: OWW).
2. OWW określają warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb
postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez
Sklep www.b2b.attipas.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów
o świadczenie usług drogą elektroniczną.
3. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług
Elektronicznych Sklepu www.b2b.attipas.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień OWW a
podjęcie pierwszej czynności zmierzającej do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu
www.b2b.attipas.pl oznacza akceptację niniejszych OWW.
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszych OWW mają zastosowanie przepisy powszechnie
obowiązującego prawa, w tym m.in.:
4.1. ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
4.2. ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
4.3. ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
4.4. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§ 2
DEFINICJE ZAWARTE W OWW
1. FORMULARZ ZAMÓWIENIA (KOSZYK) – formularz dostępny na stronie internetowej
www.b2b.attipas.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
2. KLIENT / USŁUGOBIORCA – podmiot będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43 (1) Kodeksu
cywilnego, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą, któremu ustawa
przyznaje zdolność prawną, korzystający z Usługi Elektronicznej.
3. KONTO UŻYTKOWNIKA – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór
zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy
w tym informacje o złożonych Zamówieniach oraz przyznanych przez Sprzedawcę rabatach
cenowych. Link umożliwiający założenie Konta Użytkownika jest przesyłany do Klienta przez
Sprzedawcę.
4. PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży
między Klientem a Sprzedawcą, której Sprzedawca jest wyłącznym dystrybutorem na terenie
Rzeczypospolitej Polskiej.
5. OWW – niniejsze ogólne warunki współpracy (OWW).
6. SKLEP - sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.b2b.attipas.pl.
7. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Grzegorz Makowski wykonujący działalność gospodarczą
pod firmą Przedsiębiorstwo Handlowe Galant, Grzegorz Makowski wpisaną do Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra
właściwego do spraw gospodarki, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul.
Niedziałkowskiego 6, 78-300 Świdwin, NIP: 6721005522, REGON: 330400623, adres poczty
elektronicznej (e-mail): b2b@attipas.pl , numer telefonu: 517 686 888.
8. UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą
za pośrednictwem strony internetowej b2b.attipas.pl na warunkach określonych w OWW oraz na
warunkach wynikających z indywidualnych uzgodnień Sprzedawcy i Klienta.
9. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na
rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.
10. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży
Produktu ze Sprzedawcą.
§ 3
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
1. Sklep www.b2b.attipas.pl prowadzi sprzedaż Produktów marki Attipas za pośrednictwem
sieci Internet, wyłącznie na rzecz przedsiębiorców.
2. Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały
legalnie wprowadzone na rynek polski.
3. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w
rozumieniu przepisów prawa (art. 71 KC). Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna
określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
4. Ustalenie warunków współpracy, wielkości rabatu, cen zakupu, oraz kanałów odsprzedaży
Produktów między Klientem a Sprzedawcą następuje w formie mailowej.
5. W Sklepie internetowym przedstawiane są Produkty wraz z jednostkowymi cenami
detaliczymi brutto od których naliczany jest rabat oraz jednostkowe ceny zakupu netto z
uwzględnieniem rabatu przyznanego przez Sprzedawcę Klientowi.
6. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta
Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić
w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia. Cena podana jest
w walucie złoty polski.
7. Minimalna wartość Zamówienia (minimum logistyczne) poniżej którego Zamówienie nie
zostanie zrealizowane to 500 zł netto.
8. Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień
(Sklep www.b2b.attipas.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok, z zastrzeżeniem braku
tymczasowego dostępu do Sklepu internetowego, z uwagi na konieczność przeprowadzenia prac
technicznych czy innych zdarzeń siły wyższej.
9. Celem zakupu Produktów w Sklepie przez Klienta jest ich dalsza odsprzedaż na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej.
10. Klient może dokonywać dalszej odsprzedaży Produktów zakupionych w Sklepie wyłącznie
poprzez kanały sprzedaży uzgodnione ze Sprzedawcą podczas ustalania warunków współpracy.
Ustalenie warunków współpracy, wielkości przyznanego rabatu, oraz dozwolonych kanałów
odsprzedaży Produktów między Klientem a Sprzedawcą następuje w formie mailowej.
11. Klienta obowiązuje zakaz wystawiania Produktów oraz ofert sprzedaży Produktów na
platformach sprzedażowych takich jak Allegro, Amazon, Empik, Ceneo, OLX, a także na wszelkich
innych platformach sprzedażowych działających na podobnych zasadach oraz platformach typu
marketplace.
12. Klient ma prawo prowadzić sprzedaż Internetową poprzez swoją własną stronę internetową,
przy czym musi ona licować z powagą marki Produktów nabywanych od Sprzedawcy, jak również w
formie sprzedaży w punktach stacjonarnych.
13. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków, o których mowa w pkt. 9, 10, 11, oraz 12
(w zakresie prezentowania Produktów w sposób nielicujący z powagą i renomą marki Produktów)
niniejszego paragrafu, Sprzedawca ma prawo do:
13.1. natychmiastowego wypowiedzenia Klientowi umowy (OWW) bez zachowania okresu
wypowiedzenia poprzez przesłanie wypowiedzenia umowy na podany w Koncie Użytkownika adres email i natychmiastowego zamknięcia Konta Użytkownika,
13.2. zażądania zapłaty kary umownej w wysokości udzielonego rabatu wynikającego z dwóch
ostatnich faktur za zakupy (Umowy Sprzedaży) zrealizowane przez Klienta w Sklepie Sprzedawcy.
§ 4
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
1. Do zawarcia Umowy Sprzedaży niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta
Zamówienia udostępnionym przez Sprzedawcę sposobem, zgodnie z § 3 pkt 8 OWW.
2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie za
pośrednictwem poczty elektronicznej. Sprzedawca przesyła Klientowi wiadomość potwierdzającą
otrzymanie Zamówienia na adres mailowy podany w Koncie Użytkownika.
3. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu,
powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Do momentu otrzymania potwierdzenia Zamówienia
Sprzedawca nie jest związany złożonym Zamówieniem.
4. Po weryfikacji Zamówienia Sprzedawca potwierdzi jego przyjęcie do realizacji poprzez zmianę
statusu Zamówienia na „Kompletowanie” o czym powiadomi Klienta wysyłając wiadomość na adres
mailowy podany w Koncie Użytkownika.
5. Z chwilą zmiany statusu Zamówienia na „Kompletowanie” zostaje zawarta Umowa Sprzedaży
między Klientem, a Sprzedawcą.
6. W przypadku braku dostępności zamówionych Produktów albo braku możliwości realizacji
Zamówienia z innych przyczyn, w tym także, gdy zakup Produktów od dostawców Sprzedawcy nie
będzie możliwy w czasie przewidzianym na realizację Zamówienia, Sprzedawca poinformuje Klienta o
powstałych okolicznościach wysyłając wiadomość na adres mailowy podany w Koncie Użytkownika.
Użytkownik nie będzie wnosił jakichkolwiek roszczeń względem Sprzedawcy z tego tytułu.
7. Jeżeli realizacja Zamówienia okaże się niemożliwa Sprzedawca może zaproponować
Klientowi:
7.1. anulowanie całości Zamówienia (wybór tej opcji przez Klienta powoduje rozwiązanie Umowy
Sprzedaży i zwalnia Sprzedawcę z obowiązku realizacji Zamówienia oraz nakłada na Sprzedawcę
obowiązek zwrotu Klientowi wpłaconych pieniędzy), zaś Użytkownik nie będzie wnosił jakichkolwiek
innych roszczeń względem Sprzedawcy z tego tytułu;
7.2. anulowanie Zamówienia w części, w której realizacja nie jest możliwa w racjonalnym terminie
(wybór tej opcji przez Klienta powoduje rozwiązanie Umowy Sprzedaży w tym zakresie i zwalnia
Sprzedawcę z obowiązku realizacji zamówienia w tej części oraz nakłada na Sprzedawcę obowiązek
zwrotu Klientowi wpłaconych za tę część pieniędzy), zaś Użytkownik nie będzie wnosił jakichkolwiek
innych roszczeń względem Sprzedawcy z tego tytułu;
7.3. wymianę Produktu na inny za mailową zgodą Klienta. W przypadku gdy cena Produktu
nowego będzie wyższa od Produktu zamienianego, Klient zobowiązany będzie do dokonania dopłaty
różnicy, w przypadku zaś, gdy kwota ta będzie niższa, Sprzedawca zobowiązany będzie zwrócić
Klientowi różnice.
8. Składając Zamówienie i akceptując OWW, Klient wyraża zgodę na doręczenie mu faktury
będącej dowodem zakupu obejmującej dostarczane Produkty i będącej dowodem ich zakupu za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail przypisany do Konta Użytkownika. Klient
akceptuje również fakt, że faktura wysyłana jest automatycznie przez system teleinformatyczny
Sprzedawcy z chwilą oznaczenia w tym systemie przesyłki jako odebranej przez Klienta, co następuje
poprzez integrację z systemem teleinformatycznym Dostawcy i wyraża na powyższe zgodę.
9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do składania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do
zmiany cen Produktów bez konieczności zmiany OWW za odpowiednim uprzedzeniem Klienta drogą
elektroniczną w terminie 7 dni. Powyższe zmiany nie dotyczą Umów Sprzedaży zawartych przed
dokonaniem zmiany.
§ 5
SPOSOBY PŁATNOŚCI
1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
1.1. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
1.2. płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności (Przelewy24.pl),
1.3. płatność przy odbiorze u dostawcy.
2. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek
bankowy numer: 32 2490 0005 0000 4500 7389 5275 (ALIOR BANK S.A.) P.H. Galant - Attipas.pl,
Grzegorz Makowski, ul. Niedziałkowskiego 6, 78-300 Świdwin, NIP: 6721005522. W tytule przelewu
należy wpisać „Zamówienie nr …”.
3. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje
zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia
dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich
banków. Operatorem płatności w Sklepie jest PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej
15.
4. W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności
danych adresowych. Klient jest zobowiązany do zapłaty za Zamówienie i odebranie Produktu od
dostawcy. Klient ma obowiązek zweryfikować zgodność Produktów z złożonym Zamówieniem w
obecności dostawcy, przewoźnika.
5. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 4
dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
6. W przypadku wyboru płatności opisanych w pkt 1.1 oraz 1.2 niniejszego paragrafu, Produkt
zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.
7. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w
przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle
określonym w OWW lub w wzajemnych uzgodnieniach Sprzedawcy i Kupującego.
§ 6
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU
1. Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania
Zamówienia i są uzależnione od ostatecznej ilości Produktów w Zamówieniu, wyboru sposobu
płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.
2. Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy
Produktu przez przewoźnika:
2.1. czas kompletowania Produktów wynosi od 1 do 3 dni roboczych od momentu:
a) zaksięgowania środków pieniężnych wpłaconych z tytułu Umowy Sprzedaży na rachunku
Sprzedawcy albo
b) pozytywnej autoryzacji transakcji przez elektroniczny system płatności lub
c) przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę w przypadku wyboru zapłaty za
pobraniem,
2.2. dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome następuje w terminie deklarowanym przez
przewoźnika, tj. od 1 do 3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje
wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt). Sprzedawca nie ponosi względem
Klienta odpowiedzialności za opóźnienia przewoźnika.
3. Zakupione w Sklepie Produkty wysłane zostaną za pośrednictwem firmy kurierskiej wybranej
przez Klienta spośród dostępnych w Sklepie Sprzedawcy wyłącznie na adres dostawy zlokalizowany
na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
4. Korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub
uszkodzenia Produktu przechodzą na Klienta z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu
przewoźnikowi. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub
uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przyjęcia Produktu do przewozu aż do wydania go
Klientowi, jak również za opóźnienie w przewozie przesyłki.
5. W przypadku wysłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient jest
zobowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli
stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać
wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika niezwłocznie.
§ 7
REKLAMACJA PRODUKTU
1. Reklamacja z tytułu rękojmi.
1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta, z tytułu rękojmi obejmującej
wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
1.2. zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania
można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość e-mail na adres:
b2b@attipas.pl lub pisemnie na adres: P.H. Galant - Attipas.pl, ul. Niedziałkowskiego 6, 78-300
Świdwin,
1.3. klient może skorzystać z wzoru formularza reklamacji dostępnego pod adresem
https://b2b.attipas.pl/reklamacja, jednak nie jest to obowiązkowe,
1.4. w powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej
informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę
wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i
przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę,
1.5. dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go wysłać na adres: P.H. Galant - Attipas.pl, ul.
Niedziałkowskiego 6, 78-300 Świdwin,
1.6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14
dni od momentu zgłoszenia reklamacji,
1.7. w przypadku reklamacji Klienta – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej
zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta,
Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
1.8. odpowiedź na reklamację jest przekazywana na innym trwałym nośniku np. wiadomość email lub w formie pisemnej, ewentualnie w formie SMS potwierdzonej dodatkowo w formie
wiadomości e-mail lub w formie pisemnej.
§ 8
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich
jak:
1.1. zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,
1.2. prowadzenie Konta Użytkownika.
2. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na
warunkach określonych w OWW.
§ 9
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 8 pkt 1 OWW przez Usługodawcę jest
nieodpłatne.
2. Okres na jaki umowa zostaje zawarta oraz rodzaj usług elektronicznych dostępnych w
Sklepie:
2.1. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia
Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia
Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę,
2.2. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta Użytkownika
w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony;
2.3. Newsletter – korzystanie z Newslettera następuje po wykonaniu łącznie trzech kolejnych
kroków: - (1) podaniu w zakładce „Newsletter” widocznej na stronie Sklepu Internetowego adresu
poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera, (2) kliknięciu pola
„OK” oraz (3) potwierdzeniu chęci zapisu na Newsletter poprzez kliknięcie w link potwierdzający
przesłany automatycznie na podany adres poczty elektronicznej. Na Newsletter można się również
zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie zakładania Konta – z chwilą
utworzenia Konta Usługobiorca zostaje zapisany na Newsletter.
3. Usługodawca umożliwia zawarcie umowy o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na
prowadzeniu Konta Użytkownika poprzez przesłanie linku umożliwiającego założenie Konta
Użytkownika.
4. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym
posługuje się Usługodawca:
4.1. komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
4.2. dostęp do poczty elektronicznej,
4.3. przeglądarka internetowa,
4.4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
5. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania z Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi
obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób
trzecich.
6. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
7. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
§ 10
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu
Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość e-mail na
adres: b2b@attipas.pl
2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności
dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz
dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez
Usługodawcę.
3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy
podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
§ 11
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
1.1. wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym
i bezterminowym (prowadzenie Konta Użytkownika).
1.2. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania
przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej
wysyłając wiadomość e-mail na adres: b2b@attipas.pl
1.3. Usługodawca może wypowiedzieć bez podania przyczyny umowę o świadczenie Usługi
Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym. Usługodawca wyśle wypowiedzenie umowy o
świadczenie Usługi Elektronicznej na zarejestrowany na Koncie Użytkownika adres e-mail
Usługobiorcy. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 30 dni od dnia złożenia oświadczenia
woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia),
1.4. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze
ciągłym i bezterminowym bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku naruszenia OWW
przez Użytkownika, jak również w przypadku braku składania Zamówień zgodnie z OWW przez okres
co najmniej 6 miesięcy (wypowiedzenie natychmiastowe). Usługodawca wyśle wypowiedzenie
umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej na zarejestrowany na Koncie Użytkownika adres e-mail
Usługobiorcy,
1.5. wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
2. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w
każdym czasie w drodze porozumienia stron.
§ 12
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.attipas.pl i
www.b2b.attipas.pl korzystają z ochrony prawno-autorskiej i są własnością Grzegorza Makowskiego
wykonującego działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Handlowe Galant, Grzegorz
Makowski, ul. Niedziałkowskiego 6, 78-300 Świdwin, NIP: 6721005522, REGON: 330400623.
2. Na czas trwania umowy o świadczenie usługi elektronicznej w postaci prowadzenia Konta
Użytkownika w Sklepie, Usługodawca udziela niewyłącznej licencji na korzystanie z materiałów
udostępnionych Usługobiorcy, dostępnych do pobrania w dolnym menu strony internetowej Sklepu,
w zakładce „Pliki do pobrania”.
3. Usługodawca nie wyraża zgody na kopiowanie i rozpowszechnianie tekstów pobranych ze
strony internetowej www.attipas.pl oraz www.b2b.attipas.pl, w szczególności: opisów znajdujących
się na stronie głównej, opisów kategorii, opisów kolekcji, opisów modeli, opisów w sekcji O Attipas,
wpisów na blogu, innych niż te udostępnione w zakładce „Pliki do pobrania”.
4. Usługobiorca, który nie posiada Konta Użytkownika w Sklepie, ponosi pełną
odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek
zawartości strony www.attipas.pl oraz www.b2b.attipas.pl, bez zgody Usługodawcy.
§ 13
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części OWW z obowiązującym prawem, w miejsce
zakwestionowanego przepisu OWW zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
3. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Klientami będą rozstrzygane w
pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie
byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą
rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
4. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą/Sprzedawcą, a Usługobiorcą (Klientem)
zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
5. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w OWW o czym poinformuje
Klienta w formie wiadomości e-mail.
6. W przypadku braku akceptacji nowych OWW, Klient ma prawo, w każdym czasie,
wypowiedzieć umowę o świadczenie usług elektronicznych dotyczących prowadzenia Konta
Użytkownika. Do dnia złożenia ww. wypowiedzenia Klient jest związany aktualnie obowiązującymi
OWW.
7. OWW obowiązują od dnia 1 czerwca 2023 r.
8. Aktualna wersja OWW dostępna jest do pobrania w formacie .pdf na stronie